29 gru 2013

Pomponiasty prezent

Tak jak pisałam wcześniej wymyśliłam, że zrobię wyjątkowo czasochłonny prezent dla mojej siostry do jej nowego mieszkania. Chciałam zrobić najpierw pomponowy dywanik (gdzieś widziałam takie cudo w czeluściach internetu), potem koncepcje się zmieniały i zakończyło się na kolorowym taboreciku. Biedne moje ręce były od kręcenia tych pomponków, ale myślę, że efekt wyszedł NAWET zadowalający :)
Modelka musiała za pozować, bo ostatnio bez jej udziału nic się nie dzieje. 
 Jako, że nie zdążyłam przed świętami to chciałabym teraz życzyć wszystkim wesołego końca roku i pozytywnego początku nowego.
Buziatki :*

10 komentarzy:

  1. CUDO! Wspaniały taboret. Piękne kolorowe pompony.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda cudownie ! bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie, jak Ty to zrobiłaś?? masz kobieto talent :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję bardzo :) dużżżżżooo siedzenia i dziubania pomponów aż do bólu...ale warto było :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł- od samego patrzenia na to krzesełko robi się weselej ;)
    Zapraszam do bezpłatnej promocji bloga na mojej platformie (rejestracja zajmuję chwilę)
    http://www.top-blogs.eu/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, bardzo ładnie tu na twoim blogu, świetny wpis, bardzo fajnie się go czyta, zapewne odwiedze twojego bloga jeszcze nie raz ponieważ bardzo jest dobry w przeciwieństwie do wielu innych blogów - Pozdrawiam Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca Gosieńka :)
    Nominowałam Cię do „Liebster Award Blog”, jeśli masz ochotę to zapraszam do zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny taborecik. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń