20 mar 2013

Wyzwanie i kryształkowe kolczyki

Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu kreatywnego kufra. Długo dzióbałam mój pierwszy haft koralikowy. Nie wygląda nawet tak źle :) Kolory wyzwania od razu skojarzyły mi się z azteckimi ozdobami, stąd ten wzór.I tak powstała aztecka broszka :)

 Jakieś takie wściekłe to słoneczko, ale co tam :) Zachwyciłam się szklanymi kaboszonami oplatanymi koralikami. Takie kolczyki wyglądają cudnie...lepiej niż na zdjęciach...znacznie lepiej. Mam zamiar zrobić ich dużo więcej, bo robi się je przyjemnie, a ja się po prostu w nich zakochałam :)
Pozdrówka dla wszystkich i wiosny życzę  :) (sobie też :P )

10 komentarzy:

  1. Świetna ta broszka:) strasznie mi się podoba haft koralikowy, choć sama jakoś nie umiem się do niego zabrać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie to też dużo czasu zajęło...nadal nie jestem całkiem przekonana do niego, ale już wiem jakie błędy popełniłam i wierzę, że następnym razem będzie lepiej. Pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
    2. Broszka przepiękna :) Twoje cudeńka za każdym razem wprawiają mnie w wielki podziw :*

      Usuń
  2. witam i zapraszam do mnie po wyróżnienie bloga :) pozdrawiam Wiola

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa broszka. Sliczne kolcyki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita ta brocha, trzymam kciuki w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. broszka cudna ania z tez bym tak chciala

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się broszka i kolczyki też :) Mam tylko sugestię odnośnie wyglądu bloga - czcionka jest nieczytelna, a tło zbyt pstrokate ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha moja mama mówiła mi to samo...może coś zmienię, ale tło raczej zostanie - jest tak samo szalone jak ja :)Dziękuję za sugestie :)

      Usuń